اس ام اس جدید
شهیدداودآجورلو
شهیدداودآجورلو-عشق

تو کلاس درس خدا،اونی که ناشکری می کنه رد میشه

اونی که ناله می کنه تجدید می شه ،اونی که صبر

می کنه قبول می شه ،اونی که شکر می کنه شاگرد

ممتاز می شه .دعا می کنم همیشه شاگرد ممتاز

باشی توهم دعا کن با هم هم رتبه بشیم

**********

شهید چمران : خداوندا آنانکه به من بدی کردند مرا

هوشیار کردند .آنان که به من انتقاد کردند به من راه و

رسم زندگی آموختند .آنانکه به من بی اعتنایی کردند

به من صبر وتحمل آموختند .آنانکه به من خوبی کردند به

من مهر ووفا آموختند .پس خدایا به همه اینان که باعث تعالی

دنیوی واخروی من شدند خیر ونیکی دنیا وآخرت عطا فرما .آمین

**********

حضرت علی (ع ) :

دلها همچون بدنها خسته می شود .هر گاه خستگی

دلها را فرا گرفت با سخنان زیبا ی حکمت آمیز شادابی

ونشاط را به آن باز گردانید .

**********

امام حسین (ع) :

دوستان آزموده شده را مانند قفلهای فولادی

بقلب خود زنجیر کنید

**********

 


شهیدداودآجورلو اللهم عجل لولیک الفرچ بحق زینب سلام الله علیه

درباره وبلاگ

شهدا دعا داشتند،ادعا نداشتند نیایش داشتند،نمایش نداشتند حیا داشتند،ریا نداشتند رسم داشتند،اسم نداشتندو... کجائید ای شهیدان خدایی، بلاجویان دشت کربلایی، کجائید ای سبکبالان عاشق، پرنده تر زمرغان هوایی.
آخرین مطالب
نويسندگان